ტრენინგის მესამე დღე
დღეს გავიარეთ მოდული-2 -ის ორი მნისშვნელოვანი საკითხი.;სდანდარტების გათვალისწინება, მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ფორმულირება, რომელიც ხელს უწყობს მოსწავლეთა ჩართულობას. ამოცანებისა და სტანდარტების გათვალისწინება რომელიც დაგვეხმარება სასწავლო მიზნების ჩამოყალიბებაში.გავეცანით ბლუმის ტაქსონომიის განახლებულ ვერსიას. ვისწავლეთ როგორ უნდა დავსვათ ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები. მოვისმინეთ კოლეგების პროექტების მონახაზს მივეცით და გავითვლისწინეთ რჩევები.
დღეს გავიარეთ მოდული-2 -ის ორი მნისშვნელოვანი საკითხი.;სდანდარტების გათვალისწინება, მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ფორმულირება, რომელიც ხელს უწყობს მოსწავლეთა ჩართულობას. ამოცანებისა და სტანდარტების გათვალისწინება რომელიც დაგვეხმარება სასწავლო მიზნების ჩამოყალიბებაში.გავეცანით ბლუმის ტაქსონომიის განახლებულ ვერსიას. ვისწავლეთ როგორ უნდა დავსვათ ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები. მოვისმინეთ კოლეგების პროექტების მონახაზს მივეცით და გავითვლისწინეთ რჩევები.
Комментариев нет:
Отправить комментарий